Hoe stel, wijzig of schakel ik automatische incasso uit?
Automatische incasso is een gemakkelijke manier om te betalen. Het zorgt ervoor dat het geld op het juiste moment wordt afgeschreven, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over de betalingen. In dit artikel lees je hoe je automatische incasso kunt instellen, wijzigen of uitschakelen.
Hoe verloopt de betaling?
Wij schrijven standaard op de 1ste van de maand af. Zeven dagen voordat we de factuur afschrijven, sturen wij je de rekening via e-mail. Mocht de incasso mislukken, dan proberen we het opnieuw. Als de incasso nogmaals mislukt, vragen wij je om de factuur zelf over te maken. Dit doen wij door je een e-mail te sturen.
Automatische incasso aanvragen
Je kunt automatische incasso eenvoudig instellen door in te loggen op je account. Klik vervolgens op ‘Mijn profiel’ en daarna op ‘Incassogegevens’. Vul hier je naam, rekeningnummer en bankgegevens in. Vanaf dat moment schrijven wij je rekeningen standaard op de 1ste van de maand af.
Automatische incasso wijzigen
Heb je een nieuw rekeningnummer? Je kunt dit eenvoudig wijzigen door naar ‘Mijn profiel’ te gaan en vervolgens naar ‘Incassogegevens’. Vanuit dit scherm kun je je gegevens aanpassen. Wil je dat wij dit voor je doen, stuur ons dan een e-mail of een WhatsApp bericht.
Automatische incasso stopzetten
Wil je geen gebruik meer maken van automatische incasso? Ga dan naar ‘Mijn profiel’ en wijzig je standaard betaalmethode naar een andere optie, zoals bankoverschrijving, PayPal of iDEAL. Vanaf dat moment worden de facturen niet langer automatisch van je rekening afgeschreven.
Vragen?
Wil je meer weten? Keer dan terug naar het overzicht of neem contact met ons op via de klantenservice.