Bij ons kun je terecht met vragen over Google Workspace. Het gratis SLA Basis aanbod dekt vragen over licentiebeheer, facturering en veelvoorkomende gebruikersvragen, zoals toegelicht in onze kennisbank.
Heb je specifieke vragen? Dan kun je bij ons een aanvullend SLA afsluiten of €20,00 per kwartier betalen voor extra ondersteuning. Daarnaast kun je altijd gratis contact opnemen met Google Support.
Volg het stappenplan
Stap 1: Ga naar Google Admin Console
Ga naar admin.google.com en klik op de tegel ‘Support‘.
Stap 2: Beschrijf je vraag
Beschrijf in een paar woorden je vraag. De chatbox van Google geeft vervolgens een suggestie.
Stap 3: Kies je contactmethode
Als de suggestie je vraag niet beantwoordt, klik je op ‘Doorgaan naar support’. Je kunt vervolgens kiezen om Google via de chat, telefonisch of e-mail te contacteren. De status van je ticket(s) worden bijgehouden via: https://support.cloud.google.com/portal/.
Zie je de optie om Google support te contacteren niet? Via https://admin.google.com/ac/roles kan de Google Workspace hoofdbeheerder de rol ‘Support’ toekennen. Vervolgens krijg je toegang tot de klantenservice en inzicht in alle support cases.
Bekijk de video
In de video hieronder wordt uitgelegd hoe je Google Support contacteert via admin.google.com.
Vragen?
De Nederlandstalige support van Google Workspace is elke dag bereikbaar van 08:00 tot 22:00. Bekijk de informatie van Google over hun support via deze pagina (aanbevolen) of keer terug naar de kennisbank. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via de klantenservice.